41-Thermal Гарантія
Запити на гарантію обробляються індивідуально, а реєстрація продуктів 41-Thermal гарантує вам довічну гарантію. Ви можете зробити це, повернувши картку, що постачалася з вашим продуктом, або заповнивши форму праворуч. Деталі про вашу довічну гарантію можна знайти нижче.
- Ця гарантія надається тільки оригінальному покупцю.
- Odyssey гарантує, що продукти 41-Thermal не мають дефектів матеріалів і виготовлення.
- Odyssey замінить продукт 41-Thermal без додаткової оплати, якщо він зігнеться, трісне або зламається за умов нормального використання велосипеда. Нормальні умови використання визначаються як "Використання велосипеда в контрольований спосіб, що відповідає вашим можливостям". Ця гарантія не поширюється на пошкодження продукту, спричинені зовнішніми силами, такими як автомобілі, торнадо, молотки тощо.
- Odyssey залишає за собою право відмовити в заміні або запропонувати заміну за знижену вартість для продуктів, які, на думку компанії, були пошкоджені поза межами "нормальних умов використання", описаних вище. Odyssey також залишає за собою право замінити пошкоджений продукт на альтернативну модель, яку вважають більш підходящою заміною. Оздоблення цього продукту не покривається гарантією. Модифікація цього продукту сумнівним чином (за винятком обрізання штока вилки або зони рукоятки керма під розмір) анулює гарантію.
- Модифікації повинні бути затверджені Odyssey і виконані професійним механіком велосипедів.
- Для запитань щодо цієї гарантії телефонуйте в Odyssey за номером (562) 623-9995 з 9:00 до 17:00 (по тихоокеанському часу), з понеділка по п’ятницю. УВАГА: Продукти повинні бути зареєстровані для заміни по гарантії.
- США: Повернення з оплатою транспорту: Odyssey BMX – 13502 Pumice Street, Norwalk, CA 90650. Будь ласка, вкажіть ваше повне ім’я, адресу доставки (вулиця) та номер телефону при поверненні товару. Очікуйте доставку заміни протягом 2-3 тижнів.
- МІЖНАРОДНЕ: Зверніться до вашого роздрібного продавця Odyssey для отримання інструкцій щодо заміни.
Міжнародні вказівки щодо гарантії Будь-який продукт Odyssey / G-Sport, придбаний за межами вашого ринку і що потребує гарантійного обслуговування, повинен бути повернутий до роздрібного магазину, в якому він був придбаний. Наші міжнародні дистриб'ютори не несуть відповідальності за обслуговування продуктів, які вони не продавали. Однак у деяких випадках ви можете звернутися до дистриб'ютора у вашій країні. Клієнт несе відповідальність за будь-які політики, які можуть бути встановлені дистриб'ютором.